آیا چای چربی‌سوز وجود دارد و آیا اینگونه محصولات، ضرر ندارند؟

ژانویه 22nd, 2018 بدون دیدگاه »

حتماً بارها با تبلیغات انواع چای چربی‌سوز برخورد کرده‌اید و یا حتی دوستانی دارید که استفاده از این نوشیدنی‌ها رو برای کاهش وزن سریع و بی‌دردسر به شما توصیه می‌کنند. اما آیا این محصولات، حقیقتاً به کاهش وزن کمک می‌کنند؟ با توجه به اینکه تولیدکنندگان مدعی هستند که این محصولات،‌ کاملاً طبیعی و گیاهی هستند، مشتریان اینطور نتیجه‌گیری می‌کنند که اگر هم وزن‌شان کم نشود، حداقل ضرری هم برای‌شان نخواهد داشت. در ادامه این مطلب، می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم.

Fat-Burning-Teas-Myths

ادامه مطلب

ورزش، یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از کاهش حافظه

ژانویه 21st, 2018 بدون دیدگاه »

شاید از ویتامین‌های تقویت‌کننده مغز استفاده می‌کنید یا شاید از غذاهای مناسب برای سلامت مغز کمک می‌گیرید. اما تحقیقات نشان می‌دهند که یک راهکار وجود دارد که از همه روش‌های دیگر برای حفظ توان مغزی و ذهنی،‌ کاربردی‌تر و مؤثرتر است.

Exercise-to-Ward-Off-Memory-Loss

ادامه مطلب

مهمترین منابع گیاهی پروتئین

ژانویه 20th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر رژیم گیاهخواری دارید یا تصمیم دارید که گوشت کمتری بخورید، لازم است که پروتئین مورد نیاز بدن خود رو از منابع گیاهی تأمین کنید. در ادامه مطلب،‌ فهرستی از برخی از بهترین منابع گیاهی پروتئین رو به شما ارائه می‌کنیم.

Highest-Protein-Veggies

ادامه مطلب

5 نشانه اینکه وقت آن رسیده درباره کاهش وزن، جدی باشید

ژانویه 18th, 2018 بدون دیدگاه »

گفتن اینکه می‌خواهیم وزن کم کنیم، کار ساده‌ای است. همچنین، داشتن رژیم صحیح و رفتن به باشگاه هم در ابتدا راحت به نظر می‌رسد. اما پس از چند هفته، انگیزه ما کاهش پیدا می‌کند و عادات ناسالم قدیم، دوباره خودنمایی می‌کنند. کم‌کم هوس‌های غذایی نیز شروع شده و احساس خستگی و دلزدگی می‌کنیم. روابط اجتماعی ما نیز کمتر می‌شوند زیرا از این می‌ترسیم که در دورهمی‌ها دچار پرخوری شویم. کلاس‌های ورزشی هم دیگر آن جذابیت اولیه رو ندارند. آیا این تجربیات برای شما هم آشنا هستند؟

Serious-About-Weight-Loss

ادامه مطلب

5 حرکت ورزشی برای تقویت عضلات هسته بدن

ژانویه 17th, 2018 بدون دیدگاه »

حرکات ورزشی که در ادامه مطلب به شما معرفی می‌کنیم، عضلات شکم رو تراشیده و خطر آسیب ورزشی رو نیز به کمترین میزان می‌رسانند. برای انجام کارهای روزانه مثل حمل وسایل، دویدن به دنبال فرزندان و حتی خارج شدن از وسیله نقلیه، نیاز به تقویت و حفظ تعادل هسته بدن داریم.

Balance-Exercises-For-Core-Muscles

ادامه مطلب

خوراکی‌هایی که باعث می شوند بدن بو بگیرد

ژانویه 16th, 2018 بدون دیدگاه »

مواد غذایی که مصرف می‌کنیم، علاوه بر اینکه می‌توانند باعث ایجاد بود در دهان شوند، می‌توانند باعث بو گرفتن کل بدن ما نیز بشوند. در ادامه به برخی از این مواد غذایی اشاره می‌کنیم.

Foods-Giving-You-Body-Odor

ادامه مطلب

5 عادت صبحگاهی افراد خوش‌اندام

ژانویه 15th, 2018 بدون دیدگاه »

این قدم‌های ساده رو در صبح بردارید تا کاهش وزن برای‌تان آسان‌تر شده و بدرخشید.

morning-habits-slim-people

ادامه مطلب

پس از ورزش از این محصول آرایشی استفاده نکنید

ژانویه 14th, 2018 بدون دیدگاه »

برخی از افراد پس از پایان جلسه ورزشی از محصولات آرایشی و زیبایی استفاده می‌کنند. استفاده از یکی از این محصولات، به پوست صدمه می‌زند و بهتر است که از استفاده از آن، بلافاصله بعد از ورزش، اجتناب شود.

Avoid-This-Product-After-Workout

ادامه مطلب

چرا بعد از مصرف ویتامین، دچار مشکلات گوارشی می‌شویم؟

ژانویه 13th, 2018 بدون دیدگاه »

استفاده از مولتی‌ویتامین یا مکمل‌ها می‌تواند از برخی جهات به بهبود سلامتی ما کمک کند اما اگر بلافاصله بعد از خوردن این اقلام، دچار مشکلات گوارشی می‌شوید، این  مطلب رو بخوانید.

Feel-Sick-After-Taking-Vitamins

ادامه مطلب

وقتی رژیم یویو می‌گیریم، چه اتفاقاتی در بدن ما می‌افتد؟

ژانویه 11th, 2018 بدون دیدگاه »

برای خیلی از ما پیش آمده است که رژیم کاهش وزن گرفته‌ایم و بعد از مدتی با رها کردن رژیم، وزن ما دوباره به وزن سابق و حتی بیشتر از آن رسیده است. سپس، به سراغ یک رژیم دیگر رفته‌ایم و این داستان همینطور ادامه دارد،‌ بدون اینکه یک بار برای همیشه وزن کم کرده و روی همان وزن دلخواه خود باقی بمانیم. به این شیوه رژیم گرفتن، اصطلاحاً رژیم یویو گفته می‌شود چون دائم در حال بالا و پایین کردن وزن خود هستیم. رژیم یویو، اثراتی بر روی جسم و روح ما باقی می‌گذارد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

yoyo-diet

ادامه مطلب