چند بار در هفته ورزش هوازی انجام بدهیم تا وزن‌مان کم شود؟

فوریه 17th, 2019 بدون دیدگاه »

اگر می‌خواهید بدانید که چند دقیقه باید ورزش هوازی انجام بدهید تا به نتیجه دلخواه رسیده و وزن کم کنید، باید ابتدا چند عامل رو که در این زمینه نقش ایفا می‌کنند، مد نظر قرار بدهید. قانون طلایی کاهش وزن این است که باید انرژی که در ورزش می‌سوزانیم بیشتر از انرژی باشد که در اثر غذا خوردن وارد بدن خود می‌کنیم.

How-Much-Cardio

ادامه مطلب

کدامیک سالمتر است: شیر صفر درصد چربی یا شیر کامل؟

فوریه 16th, 2019 بدون دیدگاه »

شیر کامل به تدریج دارد محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا می‌کند. این در حالیست که می‌دانیم این نوع شیر حاوی مقادیر زیادی چربی اشباع مضر است. با هم در ادامه مطلب نگاهی به این موضوع می‌اندازیم.

Whole-Milk-vs-Skim-Milk

ادامه مطلب

چه چیز وزن ما را تعیین می‌کند؟

فوریه 14th, 2019 بدون دیدگاه »

حتی اگر فرد با اراده‌ای باشید قطعاً در برهه‌ای از سفر کاهش وزن خود به استاپ وزن یا توقف وزن برخورد کرده‌اید. این مسأله تقریباً برای همه افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند، پیش می‌آید. اما چرا چنین اتفاقی می‌افتد و در مواجه با توقف وزن چه باید کرد تا وزن دوباره روند کاهش خود رو از سر بگیرد؟

Body's-Set-Point

ادامه مطلب

فواید دویدن

فوریه 13th, 2019 بدون دیدگاه »

در زندگی پرمشغله امروز، پیدا کردن انگیزه برای ورزش کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. اما دویدن چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی آنقدر مفید است که ارزش آن رو دارد که بهانه‌ها رو کنار گذاشته و هر روز به آن پرداخته شود. اگر به دنبال انگیزه برای دویدن می‌گردید، ادامه مطلب رو که در آن به فواید دویدن می‌پردازیم، مطالعه کنید.

Reasons-to-Start-Running

ادامه مطلب

فواید شگفت‌انگیز شلغم

فوریه 12th, 2019 بدون دیدگاه »

هم برگ و هم ریشه شلغم در اقصی نقاط جهان استفاده خوراکی دارد و البته خواص این بخش‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. شلغم سرشار از مواد معدنی است که وجود آنها برای بدن ضروری می‌باشد. این ماده غذایی غنی از کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و منیزیم است. همچنین حاوی ویتامین C، فولات و نیاسین می‌باشد. شلغم فیبر زیادی دارد و با توجه به اینکه گران نیست، انتخاب بسیار خوبی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم است.

Benefits-Of-Turnips

ادامه مطلب

چند مرتبه شنای سوئدی انجام بدهیم تا به نتیجه برسیم؟

فوریه 10th, 2019 بدون دیدگاه »

شنای سوئدی یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین حرکات برای تناسب اندام است. این ورزش نیاز به وسیله ورزشی نداشته و در هر مکانی قابل انجام است. اگر می‌خواهید فقط یک حرکت ورزشی انجام بدهید، بهتر است که آن  حرکت، شنای سوئدی باشد که تمام عضلات بدن رو به فعالیت وادار می‌کند. اما باید دقت کنید که این حرکت رو درست انجام بدهید تا نتیجه‌بخش باشد.

How-Many-Push-Ups

ادامه مطلب

چگونه از شر پوست اضافی بعد از کاهش وزن، خلاص شویم؟

فوریه 7th, 2019 بدون دیدگاه »

هر قدر که سرعت کاهش وزن بیشتر باشد و هر قدر که مدت زمانی که در طول زندگی خود چاق بوده‌اید طولانی بوده باشد، به همان نسبت نیز احتمال اینکه عوارض جانبی کاهش وزن مثل شل‌شدگی و افتادگی پوست رو بعد از کاهش وزن خود تجربه کنید، بیشتر است. شل‌شدگی پوست معمولاً در بازوها، پاها، گردن و پهلو و شکم دیده می‌شود. خیلی از افراد دوست دارند که بدانند با این پوست اضافه چه باید کرد و چگونه می‌توان آن رو از بین برد؟

Excess-Skin-After-Weight-Loss

ادامه مطلب

6 حرکت ورزشی با توپ بدنسازی برای تقویت هسته بدن

فوریه 6th, 2019 بدون دیدگاه »

هسته بدن، تکیه‌گاه بدن و پایه قدرت بدنی است. توپ بدنسازی ما رو مجبور می‌کند که هسته بدن رو به کار بگیریم و تعادل بدن رو به چالش بکشیم. در ادامه مطلب درباره چند حرکت برای تقویت هسته بدن با کمک توپ بدنسازی صحبت می‌کنیم.

Medicine-Ball-Exercises

ادامه مطلب

فواید آب نارگیل

فوریه 5th, 2019 بدون دیدگاه »

شاید شما هم با مشکل رفلاکس اسید معده یا همان سوزش سر دل برخورد کرده باشید و شاید برای خلاصی از این مشکل انواع و اقسام روش‌ها رو هم امتحان کرده باشید و از خیلی از راهکارها نتیجه مطلوب نگرفته باشید. یکی از راه‌های مقابله با رفلاکس اسید معده، مصرف آب نارگیل است. اما این تنها یکی از فواید متعدد آب نارگیل است.

Coconut-Water-Benefits

ادامه مطلب

روش‌هایی برای کاهش وزن که ربطی به قدرت اراده ندارند

فوریه 4th, 2019 بدون دیدگاه »

گرچه قدرت اراده در کاهش وزن مهم است اما راهکارهایی نیز وجود دارند که ارتباطی به قدرت اراده ندارند. مشغله، استرس،‌ خستگی یا بی‌حوصلگی از عواملی هستند که قدرت اراده ما رو متزلزل می‌کنند. پس باید از طرق دیگری نیز بتوان برنامه کاهش وزن رو از آسیب در امان نگه داشت.

Ways-to-Lose-Weight

ادامه مطلب