فواید رژیم گیاهخواری

فوریه 17th, 2018 بدون دیدگاه »

آیا رژیم گیاهخواری، آنطور که شایع است، حقیقتاً سالم است؟ آیا عوارض جانبی هم دارد؟ در ادامه مطلب درباره فواید و مضرات احتمالی گیاهخواری صحبت می‌کنیم.

Vegan-Diet-Benefits

ادامه مطلب

از خودتان در برابر کارشکنان کاهش وزن، دفاع کنید

فوریه 15th, 2018 بدون دیدگاه »

یکی از بزرگترین موانع در راه کاهش وزن، برخی از دوستان و آشنایان خود ما هستند. اما چرا کسانی که باید صلاح ما رو بخواهند، در کاهش وزن ما کارشکنی می‌کنند؟ کارشناسان معتقدند که علت، تغییراتی است که ما باید در زندگی خود ایجاد کنیم تا به تناسب اندام برسیم. ما خودمان از این تغییرات استقبال می‌کنیم اما اگر دوستان و خانواده ما با این تغییرات همراهی نکنند، به هر دلیلی مثل ناراحتی از این تغییرات یا حتی حسادت، کار ما رو سخت خواهند کرد. شاید:

Diet-Saboteurs

ادامه مطلب

20 دقیقه پیاده‌روی همراه با سفت کردن بازوها

فوریه 14th, 2018 بدون دیدگاه »

با این روش، شما هم پیاده‌روی روزانه‌تان رو انجام داده‌اید و هم بازوهای خود رو سفت‌تر و زیباتر نموده‌اید. برای انجام این حرکات، به یک باند ورزشی نیاز دارید  باید حرکات رو در حین پیاده‌روی انجام بدهید.

Tone-Your-Arms

ادامه مطلب

اگر به نقرس مبتلا هستید از خوردن این مواد غذایی پرهیز کنید

فوریه 13th, 2018 بدون دیدگاه »

یکی از مشکلات ابتلا به نقرس، درد شدیدی است که این بیماری در فرد ایجاد می‌کند (معمولاً در مفاصل و به خصوص در انگشت شست پا). گاهی درد مخفی می‌شود اما در روز بعد، دوباره بروز می‌کند، طوری که فرد حتی قادر به راه رفتن و پوشیدن کفش نیست. گرچه بروز این بیماری در هر سنی امکانپذیر است اما مردان میانسال و زنان در سنین یائسگی، بیش از دیگران در معرض ابتلا به نقرس قرار دارند.

Foods-Avoid-in-Gouts

ادامه مطلب

اضافه کردن این خوراکی به صبحانه به کاهش وزن کمک می‌کند

فوریه 12th, 2018 بدون دیدگاه »

با توجه به اینکه صبحانه، مهم‌ترین وعده غذایی است، پس بهتر است که صبحانه صحیح و مناسب رو برای خوردن انتخاب کنیم. یک صبحانه سالم و سیرکننده، باعث می‌شود که در طول روز هم انتخاب‌های غذایی بهتر و سالم‌تری داشته باشیم. جالب اینجاست که با اضافه کردن یک ماده غذایی به صبحانه (به جای کم کردن صبحانه)، کاهش وزن ما با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

Shed-Pounds-By-This-Food

ادامه مطلب

وقتی دچار یبوست هستید، این خوراکی‌ها را نخورید

فوریه 10th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر تعداد دفعات اجابت مزاج در هفته، کمتر از سه بار باشد یا اگر اجابت مزاج، سخت و دردناک باشد، یبوست تلقی می‌شود. مهمترین راهکار برای پیشگری از یبوست، پیروی از یک رژیم غذایی متعادل است.

Foods-Avoid-During-Constipation

ادامه مطلب

اندازه‌گیری پیشرفت در کاهش وزن، بدون استفاده از ترازو

فوریه 8th, 2018 بدون دیدگاه »

وقتی که فکر می‌کنیم که همه نکات برای کاهش وزن رو رعایت کرده‌ایم اما وزن ما هیچ تغییری نشان نمی‌دهد، احساس خیلی بد، عصبانیت، شرمساری، افسردگی و خستگی به سراغ ما می‌آید. خیلی از افراد، وقتی که ترازو دیگر از یک جایی به بعد، عدد کمتری رو نشان نمی‌دهد، دست از رژیم کاهش وزن می‌کشیم و نا‌امید می‌شویم. اما آیا بهتر نیست که معیار سنجش موفقیت خود رو عوض کرده و ترازو رو کنار بگذاریم؟ از این گذشته، سلامتی، همیشه هم توسط وزن سنجیده نمی‌شود.

Girl with scales measuring tapes. Weight loss.

ادامه مطلب

چه چیز بیش از همه در تمرینات یوگا اهمیت دارد؟

فوریه 7th, 2018 بدون دیدگاه »

سخت‌ترین بخش تمرین یوگا، نه بخش جسمی آن، گرچه بخش چالش‌برانگیزی است، بلکه جنبه‌های دیگر یوگا، مثل بی‌حرکت نشستن و مبارزه با اضطراب است. برای اینکه جلسات تمرینی با بازدهی بیشتر داشته باشید، توصیه می‌کنیم که یکسری نکات رو رعایت کنید که در ادامه مطلب به آنها می‌پردازیم.

What-Really-Matters-in-Yoga

ادامه مطلب

5 عادت غذایی که خطر ابتلا به دیابت رو بیشتر می‌کنند

فوریه 6th, 2018 بدون دیدگاه »

برخی از عادات غذایی که در ظاهر به نظر بی‌‌ضرر می‌رسند، می‌توانند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 رو افزایش بدهند و آشنایی با این عادات و پرهیز از آنها  نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به این بیماری دارد. در ادامه مطلب، نگاهی به چند نمونه از این عادات غذایی مضر می‌اندازیم.

Diet-Habits-Raise-Diabetes-Risk

ادامه مطلب

یک تغییر سالم به تغییر سالم بعدی منجر می‌شود

فوریه 5th, 2018 بدون دیدگاه »

چه بخواهید وزن کم کنید، چه رژیم غذایی خود رو بهبود ببخشید و چه بخواهید فعال‌تر باشید و یا ترکیبی از همه اینها، گاهی شروع کار از بقیه مراحل، سخت‌تر به نظر می‌رسد. ترک عادات مضر و جایگزین کردن آنها با عادات خوب، کار آسانی نیست. به همین دلیل هم برخی از افراد کلاً قید اصلاح شیوه زندگی خود رو می‌زنند و تغییری ایجاد نمی‌کنند. این افراد فکر می‌کنند که باید یک‌شبه تمام تغییرات رو در زندگی خود ایجاد کنند تا به موفقیت برسند و از آنجایی که تغییر ناگهانی همه چیز با هم، کار بسیار سختی است، هیچ قدمی در اصلاح زندگی خود برنمی‌دارند.

Healthy-Life-Change

ادامه مطلب