چند نکته تغذیه‌ای که حتی افراد آشنا به تغذیه سالم هم درباره آنها اشتباه می‌کنند

آگوست 17th, 2017 بدون دیدگاه »

اطلاعات مرتبط با تغذیه در شبکه‌های اجتماعی انقدر زیاد شده است و انقدر برخی از این اطلاعات با یکدیگر تناقض دارند که باعث سردرگمی افراد می‌شوند. در ادامه مطلب، چند نمونه از اشتباهات رایج و باورهای غلط تغذیه‌ای رو با شما در میان می‌گذاریم.

Nutrition-Myths

ادامه مطلب

انتخاب صحیح کفش ورزشی مناسب

آگوست 16th, 2017 بدون دیدگاه »

پیدا کردن کفش مناسب ورزشی که پای ما در آن راحت باشد، کار ساده‌ای نیست. در ادامه مطلب، با شما از نکاتی که باید در هنگام انتخاب کفش ورزشی رعایت کنید، صحبت می‌کنیم.

Find the Perfect Shoe Fit

ادامه مطلب

به این 3 دلیل مهم، آناناس بخورید

آگوست 15th, 2017 بدون دیدگاه »

آناناس فواید ارزشمندی برای سلامتی دارد و ما در اینجا به ذکر سه نمونه از مهمترین فواید این میوه می‌پردازیم.

Pineapple-Benefits

ادامه مطلب

5 نشانه اینکه وزن شما برای بدن شما مناسب است

آگوست 14th, 2017 بدون دیدگاه »

گاهی توقف وزن ما نشانه این است که باید تغییری در برنامه رژیمی یا ورزشی خود ایجاد کنیم. اما گاهی نیز می‌تواند نشانه این باشد که بدن ما با وزن فعلی ما تناسب داشته و راضی است و نیازی به تغییر وزن نیست.

The-Right-Weight-For-Your-Body

ادامه مطلب

کدامیک مهم‌تر است: تناسب یا وزن؟

آگوست 13th, 2017 بدون دیدگاه »

به نظر شما کدام بهتر است: اینکه چاق اما متناسب باشیم یا اینکه لاغر و نامتناسب باشیم؟ اولین عکس‌العمل اکثر ما به این پرسش این است که چربی اضافی برای سلامتی مضر است، حتی اگر با ورزش منظم همراه باشد. اما آیا این حقیقتاً درست است؟ تحقیقات جدید نشان می‌دهند که اندازه و سایز بدن، شاخص دقیقی برای تخمین میزان سلامتی ما نیست.

Fitness-Matter-More-than-Weight

ادامه مطلب

موز را چگونه نگه داریم که سیاه نشود؟

آگوست 12th, 2017 بدون دیدگاه »

اولین و شاید تنها قانونی که باید درباره نگهداری موز بدانیم این است که موز رو، به خصوص قبل از اینکه برسد، در یخچال نگذاریم. موز یک میوه گرمسیری است که نمی‌تواند محیط سرد رو تحمل کند. به همین دلیل بهترین راه برای نگهداری موز، نگه داشتن آن در دمای اتاق است، نه یخچال (مخصوصاً وقتی که هنوز سبز و نرسیده است).

How-to-Store-Bananas

ادامه مطلب

آنچه که هوس‌های غذایی سعی دارند به شما بگویند

آگوست 10th, 2017 بدون دیدگاه »

زنان بیشتر از مردان دچار هوس غذایی می‌شوند. گاهی این هوس‌‌های غذایی ناشی از کمبود در بدن هستند و در واقع بدن ما در حال پیام فرستادن به ماست تا این کمبودها رو برطرف کنیم. گاهی نیز حاکی از این هستند که یک بیماری یا مشکل در راه است و باید به آن توجه شود. با هم در ادامه مطلب،‌ نگاهی به چند نمونه از دلایل بروز هوس غذایی می‌اندازیم.

Food-Cravings

ادامه مطلب

حرکات کششی برای کاهش سفتی عضلات و تنش

آگوست 9th, 2017 بدون دیدگاه »

وقتی که مدت زیادی رو در حالت نشسته،‌ به خصوص در پشت میز یا کامپیوتر به سر می‌بریم، باید حتماً زمان‌هایی دست از کار کشیده، بایستیم و حرکات کششی انجام بدهیم. این کار به شما کمک می‌کند تا هوشیاری خود رو بیشتر حفظ کرده و عدم انعطاف و تنش رو از عضلات خود دور کنید. در ادامه مطلب، تعدادی از حرکات کششی مفید رو به شما معرفی می‌کنیم. به یاد داشته باشید که هرگز، نقاطی از بدن رو که به هر دلیلی دچار درد شده‌اند، تحت کشش قرار ندهید.

Seated-Stretching-Routine

ادامه مطلب

خوراکی‌های کم‌شکری که بدن را در گرما، خنک می‌کنند

آگوست 8th, 2017 بدون دیدگاه »

گاهی از گرمای تابستان به بستنی خنک یا نوشابه تگری پناه می‌بریم. اما این نوع مواد غذایی، سرشار از قند هستند. آیا می‌توان خوراکی‌های دیگری رو جایگزین کرد که قند کمتری داشته باشند و در عین حال، بدن رو خنک کنند؟ در ادامه مطلب، تعدادی از این خوراکی‌ها رو به شما معرفی می‌کنیم.

Low-Sugar-Cooling-Foods

ادامه مطلب

با این حرکت دست خود، متابولیسم را بالا ببرید!

آگوست 7th, 2017 بدون دیدگاه »

شاید باور نکنید که دست‌های شما هم می‌توانند نقشی در بالا بردن متابولیسم شما ایفا کنند. به نظر عجیب می‌آید اما این مسأله، مورد بررسی و تحقیقات علمی قرار گرفته است. بر اساس تحقیقات، ایجاد فشار در نقاط خاصی از دست، فوایدی برای جسم و روح دارد.

Boost-Your-Metabolism

ادامه مطلب