مقدار مجاز سیب‌زمینی سرخ‌کرده در روز

دسامبر 11th, 2018 بدون دیدگاه »

اکثر افراد سیب‌زمینی سرخ‌کرده رو دوست دارند. شاید برای شما هم  این سؤال پیش آمده است که خوردن چه تعداد سیب‌زمینی سرخ‌کرده در روز،‌ بلامانع است. در ادامه مطلب می‌خواهیم درباره نظر یک پروفسور دانشگاه هاروارد در این زمینه صحبت  کنیم.

French-Fries

ادامه مطلب

نکاتی درباره کاهش وزن که آرزو می‌کنید کاش زودتر می‌دانستید

دسامبر 10th, 2018 بدون دیدگاه »

کاهش وزن هم آسان است و هم نیست. اما در نظر اکثر افراد سخت به نظر می‌رسد. هر فردی هم برای کاهش وزن،‌ دلیل خاص خود رو دارد. یکی برای سلامتی می‌خواهد وزن کم کند و دیگری برای اینکه بتواند لباس مورد علاقه خود رو بپوشد. در ادامه مطلب درباره نکات مهم و کلیدی کاهش  وزن با شما صحبت می‌کنیم.

Weight-loss-Motivation

ادامه مطلب

نکاتی درباره تغذیه قبل از ورزش

دسامبر 9th, 2018 بدون دیدگاه »

تغذیه صحیح می‌تواند راز موفقیت شما در بهبود کیفیت ورزشی شما باشد. تغذیه مناسب قبل از ورزش باعث می‌شود که از عهده ورزش‌های چالش‌برانگیزتری بربیایید و تغذیه بعد از آن هم به تسریع ترمیم بدن کمک می‌کند. مقدار تغذیه هر فرد مخصوص خود آن فرد است زیرا افراد از نظر وزن بدنی و شدت فعالیت ورزشی با یکدیگر تفاوت دارند.

Pre-Workout-Meal

ادامه مطلب

با خواص 5 نوع چای آشنا شوید

دسامبر 8th, 2018 بدون دیدگاه »

چای انواع مختلف دارد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کدام چای برای شما مناسب است. از چای بابونه گرفته تا چای زنجبیل. در ادامه مطلب درباره خواص برخی از سالم‌ترین چای‌ها صحبت می‌کنیم.

Herbal-Tea

ادامه مطلب

عوارض جانبی خطرناک نوسانات وزن

دسامبر 6th, 2018 بدون دیدگاه »

تحقیقات نشان می‌دهند که در حدود دو سوم افرادی که وزن کم می‌کنند دوباره به وزن اولیه خود برمی‌گردند. این نوسانات وزن برای سلامتی مضر هستند زیرا باعث بروز تغییرات مولکولی در بدن می‌شوند. به عبارتی برخی از ژن‌ها در بدن در اثر تغییرات شدید وزنی دستخوش تغییر شده، روشن یا خاموش می‌شوند و یا هرگز به حالت عادی خود بازنمی‌گردند. در ادامه مطلب به 5 مورد از عوارض جانبی خطرناک نواسانات وزن اشاره می‌کنیم.

Side-Effects-of-Weight-Fluctuations

ادامه مطلب

رازهای کسانی که حتی یک جلسه ورزش را از دست نمی‌دهند

دسامبر 5th, 2018 بدون دیدگاه »

شاید باور نکنید اما کسانی هستند که جلسات ورزشی‌شان ترک نمی‌شود. این افراد گاهی در برخی از روزها ورزش نمی‌کنند اما این کار آنها از قبل برنامه‌ریزی شده است و علت آن خستگی و عدم علاقه به ورزش نیست. همچنین تعداد دفعات ورزش نکردن آنها زیاد نیست. ورزش به بخش ضروری و همیشگی زندگی آنها بدل شده است و نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند. در ادامه مطلب، نکاتی رو با شما در میان می‌گذاریم که به شما کمک می‌کنند تا در ورزش، ثابت‌قدم و علاقمند به آن باشید.

Secret-to-Loving-Exercise

ادامه مطلب

آنچه سیب‌زمینی دوست دارد که درباره آن بدانید

دسامبر 4th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر سیب‌زمینی می‌توانست صحبت کند حتماً صحبت‌هایی که در ادامه مطلب خواهید خواند رو با شما در میان  می‌گذاشت!

Potatoes

ادامه مطلب

8 مورد که با حذف یک وعده غذایی در بدن اتفاق می‌افتند

دسامبر 3rd, 2018 بدون دیدگاه »

برخی از ما بنا به دلایل مختلف از خوردن بعضی از وعده‌های غذایی پرهیز می‌کنیم. مثلاً چون می‌خواهیم وزن کم کنیم و یا اینکه فرصت کافی برای خوردن غذا نداریم و سرمان شلوغ است و یا حتی چون خواب‌آلود هستیم و حوصله غذا خوردن نداریم. واکنش بدن ما نسبت به نخوردن وعده غذایی بستگی به سن، میزان سلامتی،‌ رژیم غذایی و میزان فعالیت بدنی ما دارد. حدف وعده غذایی می‌تواند عواقب مثبت و منفی داشته باشد که در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

Skipping-a-Meal

ادامه مطلب

آیا تخم‌مرغ قدرت بدنی را افزایش می‌دهد؟

دسامبر 2nd, 2018 بدون دیدگاه »

بسیاری از ورزشکاران برای افزایش قدرت بدنی خود از تخم‌مرغ استفاده می‌کنند. حال می‌خواهیم در این پست به بررسی این موضوع بپردازیم که اگر فرد هیچ تغییری در برنامه ورزشی و برنامه غذایی همیشگی خود ایجاد نکند و فقط تخم‌مرغ رو به برنامه غذایی نماید، چه اثری بر وضعیت ورزشی وی می‌گذارد.

Can-Eggs-Make-You-Stronger

ادامه مطلب

ماست یونانی بهتر است یا ماست معمولی؟

دسامبر 1st, 2018 بدون دیدگاه »

امروزه ماست یونانی در حال جا باز کردن در سفره خانوار است. حتماً درباره فواید ماست یونانی شنیده‌اید. اما آیا آنچه درباره مفید بودن ماست یونانی گفته می‌شود، صحت دارد؟ تفاوت بین ماست یونانی و ماست معمولی در چیست؟ آیا ماست یونانی مغذی‌تر است؟ در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Greek-Yogurt-vs-Regular-Yogurt

ادامه مطلب