5 عارضه جانبی رژیم کتو در طولانی‌مدت

آوریل 18th, 2019 بدون دیدگاه »

رژیم کتو به گونه‌ای است که ادامه دادن آن برای مدت طولانی، مشکل است. علاوه بر این در درازمدت خطراتی برای سلامتی دارد. در ادامه مطلب به برخی از تبعات رژیم کتو می‌پردازیم.

Keto-Diet

ادامه مطلب

راهنمای ورزش در خانه (قسمت دوم)

آوریل 17th, 2019 بدون دیدگاه »

در پست قبلی نکات ورزشی که می‌توانید آن رو با کلیک بر روی اینجا، بخوانید به شما گفتیم که ورزش حتماً نباید در باشگاه انجام شود و ورزش در منزل حتی برتری‌هایی هم به رفتن به باشگاه دارد. در این پست می‌خواهیم درباره نکاتی پیرامون ورزش در خانه با شما صحبت کنیم.

Home-Workout

ادامه مطلب

فواید خرمالو برای سلامتی

آوریل 16th, 2019 بدون دیدگاه »

خرمالو رو به عنوان سیب شرق نیز می‌شناسند زیرا منشأ آن از چین است. شما می‌توانید خرمالو رو به صورت خام، آب‌گرفته یا حتی به شکل پوره در اسموتی مصرف کنید. خرمالو ارزش غذایی بالایی دارد و منبع فوق‌العاده برخی از فیتونوترینت‌های کمیاب است.

Persimmon-Benefits

ادامه مطلب

متابولیسم چیست و چگونه می‌توان متابولیسم را بالا برد؟

آوریل 15th, 2019 بدون دیدگاه »

بدون متابولیسم بعد از خوردن غذا احساس پرانرژی بودن نمی‌کنیم. متابولیسم آنقدر که به ترکیب بدن مربوط است، کمتر با سایز بدن در ارتباط است. هر قدر که بافت عضلانی بدن بیشتر باشد، متابولیسم نیز بیشتر است. اینکه اگر لاغر باشید، متابولیسم‌تان بالاتر است، صحت ندارد. بلکه بستگی به میزان عضلات بدن شما دارد. به همین دلیل وزنه زدن، متابولیسم رو افزایش می‌دهد و اثر بیشتری نسبت به ورزش هوازی بر روی متابولیسم دارد.

Metabolism

ادامه مطلب

راهنمای ورزش در خانه (قسمت اول)

آوریل 14th, 2019 بدون دیدگاه »

برای کسانی که باشگاه از منزل‌شان دور است یا هزینه باشگاه زیاد است، ورزش درخانه، یک گزینه بسیار مناسب است. به علاوه می‌توانید در منزل بعد از ورزش دوش بگیرید و مراقب فرزندان خود نیز باشید. در ادامه مطلب به یکسری نکات درباره ورزش در خانه می‌پردازیم. این مطلب رو می‌توانید در سه قسمت،‌ دنبال کنید.

Home-Workout

ادامه مطلب

چرت کوتاه روزانه، فشار خون را کاهش می‌دهد

آوریل 13th, 2019 بدون دیدگاه »

تحقیقات نشان می‌دهند که چرت کوتاه روزانه برای سلامتی مفید است. خواب کوتاه عصرانه باعث احساس انرژی بیشتر و سرزندگی می‌شود. علاوه بر این فوایدی نیز برای دستگاه قلبی – عروقی دارد. بر اساس تحقیقات، چرت عصرانه، فشار خون رو کاهش داده و نیاز به داروی فشار خون رو هم کمتر می‌کند.

Nap-Helps-Lower-Blood-Pressure

ادامه مطلب

8 کار که لازم نیست برای کاهش وزن انجام بدهید

آوریل 11th, 2019 بدون دیدگاه »

وقتی آشنایان ما می‌فهمند که می‌خواهیم وزن کم کنیم، انواع توصیه‌های رژیمی رو به سمت ما سرازیر می‌کنند، مثل پرهیز از شیرینی، ورزش یک‌ساعته و … . شاید شما هم فهرستی از بایدها و نبایدهای رژیمی برای خود تهیه کرده‌اید. اما ما می‌خواهیم 8 نکته رو با شما در میان بگذاریم که لازم نیست برای کاهش وزن به آنها پایبند باشید.

Weight-Loss-Rules

ادامه مطلب

چگونه حرکت لانج را به درستی انجام بدهیم

آوریل 10th, 2019 بدون دیدگاه »

لانج یک حرکت ورزشی فوق‌العاده است زیرا نه تنها به خوش‌تراشی بدن و سفتی عضلات پایین‌تنه کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود که از عهده سایر فعالیت‌های روزانه نیز راحت‌تر بربیاییم. لانج تقریباً شبیه راه‌ رفتن، دویدن و بالا رفتن از پله است. این حرکت تعادل و استقامت بدن رو افزایش می‌دهد و عضلات باسن، ران‌ها و هسته بدن رو محکم می‌کند.

Correct-Lunges

ادامه مطلب

4 اشتباه رژیمی که به مرگ مردم در سرتاسر جهان منجر می‌شود

آوریل 9th, 2019 بدون دیدگاه »

غذاهای سالم اغلب گران‌تر از غذاهای ناسالم هستند. اما باید به این نکته هم دقت کنیم که خوردن غذاهای ناسالم به بیماری منجر می‌شود و ما رو مجبور می‌کنه که برای درمان بیماری هزینه‌ کنیم. تحقیقات نشان می‌دهند که یک پنجم از مرگ‌ها در سراسر جهان به ناسالم بودن رژیم غذایی ربط دارند. بیماری قلبی – عروقی، برخی از سرطان‌ها و دیابت نوع 2  از جمله مهمترین بیماری‌های  مرتبط با رژیم غذایی هستند.

Diet-Mistakes

ادامه مطلب

آیا می‌توان با کمک مدیتیشن، وزن کم کرد؟

آوریل 8th, 2019 بدون دیدگاه »

محققان معتقدند که انجام روزانه 20 دقیقه مدیتیشن به کاهش وزن کمک می‌کند. اگر تا به حال انواع و اقسام رژیم‌های غذایی رو امتحان کرده‌اید اما تا به حال مدیتیشن نکرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً‌ از مدیتیشن استفاده کنید. در ادامه مطلب درباره نقش مدیتیشن در کاهش وزن با شما صحبت می‌کنیم تا انگیزه بیشتری برای تمرین مدیتیشن داشته باشید، مخصوصاً با توجه به اینکه این روش، یک روش طبیعی و بی‌ضرر برای کاهش وزن است.

Lose-Weight-By-Meditation

ادامه مطلب