برخی دلایل پرخوری

آوریل 26th, 2018 بدون دیدگاه »

دانستن اینکه چه عواملی منجر به پرخوری می‌شوند، به ما کمک می‌کند تا احتمال پرخوری و اضافه‌وزن رو به حداقل برسانیم. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Reasons-You-Keep-Overeating

ادامه مطلب

میان‌وعده‌های ورزشی برای سوخت‌رسانی به بدن در هوای گرم

آوریل 25th, 2018 بدون دیدگاه »

این خوراکی‌های سرشار از مواد مغذی برای هر زمانی از روز مفید هستند اما وقتی که صحبت از سوخت‌رسانی به بدن برای ورزش می‌شود، اهمیت این خوراکی‌ها هم بیشتر می‌شود. چه این خوراکی‌ها و قبل از ورزش و یا بعد از ورزش بخورید، هم برای خود ورزش و هم برای بازسازی پس از آن برای شما مفید هستند.

Superfoods-to-Fuel-Your-Workouts

ادامه مطلب

فرق بین پروتئین کامل و پروتئین ناکامل چیست؟

آوریل 24th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر از طرفداران پرو پا قرص کینوآ یا دانه چیا هستید، حتماً شنیده‌اید که این مواد غذایی، پروتئین کامل هستند. به عبارت دیگر، این خوراکی‌ها حاوی تمام 9 اسیدآمینه ضروری برای ساخت بافت پروتئینی در بدن هستند. اما سؤال این است که آیا پروتئین کامل بودن، مسأله مهمی است یا خیر؟

Complete-and-Incomplete-Protein

ادامه مطلب

قوانین کاهش وزن که عاشق‌شان می‌شوید

آوریل 23rd, 2018 بدون دیدگاه »

تلاش برای کاهش وزن، معمولاً چیزی نیست که کسی عاشق آن شود چون فکر می‌کنیم که باید دست به از خود گذشتگی زده و تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد کنیم. اما حقیقتاً لازم نیست که اینگونه به کاهش وزن نگاه کنیم. تحقیقات نشان می‌دهند که آنچه که ما به خودمان می‌گوییم، به نتایجی که به دست می‌آوریم منتهی می‌شود. یعنی اگر مثبت فکر کنیم، شانس موفقیت ما هم بیشتر می‌شود و اگر به مسیری که برای رسیدن به هدف طی می‌کنیم به چشم یک مسیر لذتبخش نگاه کنیم، با سرعت بیشتری مسیر رو طی کرده و نتایج بهتری می‌گیریم.

Loving-Weight-Loss

ادامه مطلب

ورزشکاران به چه مقدار استراحت و خواب نیاز دارند؟

آوریل 22nd, 2018 بدون دیدگاه »

یک شب استراحت کافی و خوب، تفاوت چشمگیری در نتیجه ورزش شما ایجاد می‌کند. در 10 سال گذشته، خواب به یکی از ارکان مهم در کیفیت ورزش تبدیل شده است، به گونه‌ای که اهمیت بسیار مهمی برای ورزشکاران المپیک دارد و حتی می‌تواند تعیین‌کننده تفاوت فردی که مدال نقره رو می‌گیرد با فردی باشد که به مدال طلا دست پیدا می‌کند.

How-Much-Sleep-Do-Athletes-Need

ادامه مطلب

اشتباه در نحوه تهیه و مصرف برخی از خوراکی (قسمت دوم)

آوریل 21st, 2018 بدون دیدگاه »

در پست قبلی مجله سلامتی از نحوه صحیح تهیه و مصرف برخی از مواد غذایی و خوراکی‌ها گفتیم. در این پست چند نمونه دیگر از نکات رو با هم مرور می‌کنیم. برای خواندن قسمت اول این مطلب، بر روی اینجا، کلیک کنید.

Foods-You-Eat-Wrong

ادامه مطلب

یک راه حل آسان برای کنترل پرخوری

آوریل 19th, 2018 بدون دیدگاه »

ابتدا بگذارید با شما درباره یک آزمایش بر روی دو گروه از خانم‌ها که در این آزمایش شرکت کرده بودند صحبت کنیم و بعد به راه حل کنترل پرخوری برسیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Easy-Trick-to-Control-Overeating

ادامه مطلب

ورزش‌هایی برای تقویت ریه‌ها و دستگاه تنفسی

آوریل 18th, 2018 بدون دیدگاه »

هیچ مدرک علمی دال بر رشد ریه‌ها در اثر ورزش وجود ندارد اما با کمک برخی از ورزش‌ها می‌توان بافت‌های احاطه‌کننده ریه‌ها رو بازسازی و از تنگی نفس جلوگیری کرد. با هم در ادامه مطلب نگاهی به این ورزش‌ها می‌اندازیم.

Lung-Exercises

ادامه مطلب

اشتباه در نحوه تهیه و مصرف برخی از خوراکی (قسمت اول)

آوریل 17th, 2018 بدون دیدگاه »

باور کردنی نیست که چطور در تهیه و مصرف برخی از مواد غذایی دچار اشتباه می‌شویم و بعد از عمری هنوز نمی‌دانیم که نحوه صحیح تهیه و استفاده از آنها به چه صورت است. در ادامه مطلب نگاهی به این موضوع می‌اندازیم.

Foods-Eating-Wrong

ادامه مطلب

آیا رژیم پالئو می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟

آوریل 16th, 2018 بدون دیدگاه »

رژیم پالئو به نوعی همان رژیم غذایی نیاکان ماست که به جای کاشت و برداشت مواد غذایی، اقدام به شکار و ذخیره موادی غذایی که پیدا می‌کردند، می‌نمودند. این رژیم، پرپروتئین و پرفیبر است. حتماً می‌دانید که یکی از راهکارهای مفید برای کاهش وزن استفاده از پروتئین و فیبر در برنامه غذایی است تا ما رو مدت طولانی‌تری سیر نگه دارند زیرا دیرهضم هستند. اما کربوهیدرات‌های ساده خیلی زود هضم شده و باعث می‌شوند که خیلی زود احساس گرسنگی کنیم.

paleo-Diet

ادامه مطلب