چگونه محیطی که در آن زندگی می‌کنیم بر روی وزن ما اثر می‌گذارد

جولای 16th, 2018 بدون دیدگاه »

جایی که در آن زندگی می‌کنیم اثری بیش از آنچه که تصور می‌کنیم بر وزن ما می‌گذارد. بیایید با هم ببینیم که محیط زندگی، شهر یا روستایی که در آن زندگی می‌کنیم چه اثراتی بر روی عادات غذایی و فعالیت بدنی ما دارد.

Where-You-Live-Impacts-Weight

ادامه مطلب

وزنه زدن، افسردگی را کاهش می‌دهد

جولای 15th, 2018 بدون دیدگاه »

تحقیقات متعددی نشان می‌دهند که ورزش‌های هوازی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا، خلق و خوی ما رو بهبود می‌بخشند اما تحقییقات جدید حاکی از این هستند که تمرینات قدرتی نیز اثراتی مشابه و مفید بر روی روان ما دارند. ورزش‌های استقامتی، از شنای سوئدی گرفته تا بلند کردن وزنه،‌ همگی به میزان چشمگیری به کاهش علائم افسردگی کمک می‌کنند.

Fitness girl doing weights at home

ادامه مطلب

قدرت آجیل و مغزها در حفظ سلامتی

جولای 14th, 2018 بدون دیدگاه »

مغزها از بهترین و سالم‌ترین میان‌وعده‌ها هستند. توصیه می‌شود که روزانه یک مشت آجیل مصرف کنیم اما فقط یک هشدار رو باید رعایت کنیم و آن اینکه اگر به وزن خود اهمیت می‌دهید باید مراقب باشید که مصرف روزانه‌تان از یک مشت بیشتر نشود.

Nuts-Benefits

ادامه مطلب

آیا روش CoolSculptring به از بین بردن چربی‌های اضافی سمج بدن کمک می‌کند؟

جولای 12th, 2018 بدون دیدگاه »

دیگر روزهای رفتن به زیر تیغ جراحی برای از بین بردن چربی‌های اضافه گذشته است. روش CoolSculptring یک روش غیرتهاجمی برای خلاصی از شر چربی‌های اضافی است که مدعی است هیچ اثر سوئی بر روی پوست ندارد و در عرض چند دقیقه ما رو مقصود می‌رساند. اما این ادعا تا چه حد صحیح است؟

CoolSculpting

ادامه مطلب

تعادل خود را با این 3 قدم تقویت کنید

جولای 11th, 2018 بدون دیدگاه »

داشتن تعادل در حرکت، حتی برای انجام کارهای عادی و روزمره هم لذتبخش و کمک‌کننده است. بدن ما حتی زمان‌هایی که خودمان متوجه نیستیم، در حال برقراری تعادل است. اما افزایش توان حفظ تعادل در اعمال حرکتی باعث می‌شود که زندگی پربارتری داشته باشیم. اکثر افراد زمانی به فکر تقویت تعادل خود می‌افتند که دیر شده است و بعد از اینکه دچار آسیب می‌شوند به یاد این مساله می‌افتند. اما تقویت تعادل بدن فقط مختص افراد مسن نیست بلکه برای همه افراد،‌ از ورزشکار گرفته تا افراد غیرورزشکار، اهمیت دارد.

Balance-Exercises

ادامه مطلب

فواید گیلاس برای سلامتی

جولای 10th, 2018 بدون دیدگاه »

فصل گیلاس است و نمی‌توان از این میوه ارزشمند چشمپوشی کرد. در ادامه مطلب، 7 مورد از مهمترین دلایلی که باعث می‌شوند خوردن گیلاس رو به شما توصیه کنیم، با شما در میان می‌گذاریم.

Cherries-Benefits

ادامه مطلب

خوراکی‌هایی که نتیجه ورزشی را بهبود می‌بخشند

جولای 8th, 2018 بدون دیدگاه »

نوع تغذیه در نتیجه ورزشی که انجام می‌دهیم نقش دارد. این موضوع به خصوص در ورزش‌های قهرمانی اهمیت زیادی دارد. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Foods-to-Maximize-Workout-Results

ادامه مطلب

مهمترین فواید پیاز برای سلامتی

جولای 7th, 2018 بدون دیدگاه »

همه انواع پیاز، سفید و زرد و قرمز و سبز، همگی دارای فواید بسیار ارزشمندی برای سلامتی هستند و قدمت آن به 5000 سال پیش بازمی‌گردد. با هم در ادامه مطلب به 6 مورد از مهمترین فواید پیاز نگاهی می‌اندازیم.

Onion-Benefits

ادامه مطلب

ویتامین‌ها و مکمل‌های مؤثر بر کاهش وزن

جولای 5th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر رژیم غذایی و برنامه ورزشی شما نتیجه دلخواه رو به همراه ندارند شاید علت این باشد که به کمبود یک یا چند ویتامین یا ماده مغذی کلیدی مبتلا هستید. اگر نه همه ما، اما بسیاری از ما نیازهای تغذیه‌ای داریم که تنها با تکیه بر غذاها مرتفع نمی‌شوند. به همین دلیل به مکمل ویتامین نیاز پیدا می‌کنیم. وقتی که کمبودهای تغذیه‌ای بدن ما رفع می‌شوند، هوس‌های غذایی هم فروکش می‌کنند و فرد دست به انتخاب‌های غذایی بهتری می‌زند و انرژی بیشتری هم برای ورزش خواهد داشت. در ادامه به برخی از این مکمل‌های غذایی اشاره می‌کنیم.

Supplements-for-Weight0Loss

ادامه مطلب

چند حقه که کار منزل رو به ورزش تبدیل می‌کنند

جولای 4th, 2018 بدون دیدگاه »

کلی لباس و ظرف برای شستن روی دست‌تان مانده است، باید جاروکشی کنید و خلاصه فرصتی برای ورزش ندارید؟ نگران نباشید زیرا شما می‌توانید از همین کارهای منزل برای تحرک و ورزش روزانه استفاده کنید.

House-Workouts

ادامه مطلب