راهی برای خوردن پیتزا و وزن کم کردن

اکتبر 23rd, 2017 بدون دیدگاه »

دهان همه ما با فکر کردن به خوراکی‌هایی مثل برگر و چیپس سیب‌زمینی، آب می‌افتد. اما به نظر می‌رسد که این وسوسه غذایی با تلاش برای کاهش وزن، سازگاری چندانی ندارد. برخی معتقدند که خوردن این نوع خوراکی‌ها اگر جنبه زیاده‌روی نداشته باشد و فقط هر از گاهی صورت بگیرد، اشکالی ندارد و جرم محسوب نمی‌شود. اما آیا این نظریه، جنبه علمی هم دارد و یا نادرست و غیرمنطقی است؟

How-Pizza-Can-Help-You-Lose-Weight

ادامه مطلب

چگونه در باشگاه و کلاس ورزشی، اعتماد به‌نفس داشته باشیم

اکتبر 22nd, 2017 بدون دیدگاه »

برای همه ما پیش آمده است که در باشگاه دچار اضطراب بشویم. عدم اعتماد به‌نفس در باشگاه، باعث می‌شود که نتوانیم آنطور که باید از ورزش خود نتیجه بگیریم. وقتی که نمی‌توانیم ورزشی رو انجام بدهیم، معمولاً دیگر هرگز به سراغ آن ورزش نمی‌رویم و به خودمان فرصت نمی‌دهیم تا در آن پیشرفت کنیم و به نتیجه برسیم. در واقع وارد فاز خود-کارشکنی می‌ شویم. ما باید اعتماد به‌نفس رو به خود برگردانیم. بدین منظور راهکارهایی رو در ادامه مطلب به شما ارائه می‌دهیم.

Get-Over-Gym-Angst

ادامه مطلب

تغذیه در بیماری سندرم روده تحریک‌پذیر

اکتبر 21st, 2017 بدون دیدگاه »

سندرم روده تحریک‌پذیر با علائمی مثل شکم‌درد، یبوست و اسهال پی‌درپی، نفخ و وجود مخاط در مدفوع،‌ همراه است. این بیماری معمولاً به راحتی شناخته نمی‌شود، مگر اینکه فرد این علائم رو به مدت حداقل 3 ماه به صورت مداوم یا به صورت رفت و برگشت، داشته باشد.

Irritable-Bowl-Syndrom

ادامه مطلب

10 نکته که باید درباره وزن آب در بدن بدانید

اکتبر 19th, 2017 بدون دیدگاه »

آبی که در بدن ما جمع می‌شود باعث می‌شود که ظاهر پف‌آلود به نظر برسد و حتی دچار اضافه‌وزن کاذب شویم که البته موقتی می‌باشد. قبل از اینکه بخواهید خودتان رو از این آبی که در بدن‌تان جمع شده است، خلاص کنید، این مطلب رو بخوانید تا از نقش مهمی که این آب در بدن ایفا می‌کند، مطلع شوید.

Water-Weight

ادامه مطلب

این تغییر جزئی، ورزش را برای شما لذتبخش‌تر می‌کند

اکتبر 18th, 2017 بدون دیدگاه »

وقت ندارم! خیلی خسته م! کمرم درد می‌کنه! مهم نیست که چه بهانه‌ای برای فرار از ورزش می‌آورید. به هر حال همیشه یک بهانه وجود دارد. خیلی از ما حتی با اینکه می‌دانیم که ورزش چه اثر معجزه‌آسایی بر تناسب اندام و سلامت ما دارد، باز هم رفتن به باشگاه، طاقت‌فرساترین و آخرین کاری است در دنیا که ممکن است حاضر به انجام آن بشویم.

Make-Workouts-More-Enjoyable

ادامه مطلب

کربوهیدرات‌هایی که نباید به هیچ‌وجه از رژیم غذایی حذف شوند

اکتبر 17th, 2017 بدون دیدگاه »

حتماً می‌دانید که همه انواع کربوهیدرات با یکدیگر یکسان نیستند. برخی از کربوهیدرات‌ها ساده هستند، مثل شکر. برخی دیگر، کربوهیدرات پیچیده‌اند، مثل کربوهیدرات نان سبوس‌دار. برخی از افراد بنا به دلایل مختلف، مثل کاهش وزن، کربوهیدرات رو از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند و یا به حداقل می‌رسانند. اگر برای کاهش وزن اقدام به حذف کربوهیدرات می‌کنید، بزرگترین اشتباه زندگی خود رو مرتکب می‌شوید. برخی از کربوهیدرات‌ها رو تحت هیچ شرایطی نباید از برنامه غذایی حذف کرد.

Carbs-Should-Never-Cut-from-Diet

ادامه مطلب

چقدر باید بخوابیم تا چربی را سریع‌تر بسوزانیم؟

اکتبر 16th, 2017 بدون دیدگاه »

رژیم غذایی و ورزش، تنها پایه‌های کاهش وزن نیستند. در واقع، کیفیت و کمیت خواب ما هم از نکات کلیدی در کاهش وزن است. خواب ما بر روی وضعیت چربی‌سوزی در بدن ما تأثیر دارد.

Sleep-You-Need-to-Burn-Fat

ادامه مطلب

ورزش برای تثبیت وزن

اکتبر 15th, 2017 بدون دیدگاه »

اگر فکر می‌کنید که با رسیدن به وزن دلخواه، مأموریت ورزشی شما هم به پایان رسیده است، باید بدانید که در اشتباه هستید. کسانی در حفظ وزن دلخواه خود، موفق هستند که در مرحله تثبیت وزن، حتی از دورانی که در حال کاهش وزن بودند هم بیشتر ورزش می‌کنند.

Weight-Maintenance

ادامه مطلب

بهترین منابع گیاهی پروتئین

اکتبر 14th, 2017 بدون دیدگاه »

چه رژیم گیاهخواری دارید و چه رژیم معمولی، باید پروتئین مورد نیاز بدن رو از منابع مختلف تأمین کنید. البته این موضوع برای گیاهخواران، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا یکی از مهمترین منابع غذایی پروتئینی، منابع حیوانی هستند که در گیاهخواری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. در ادامه مطلب، چند نمونه از منابع غذایی گیاهی رو که به ترتیب میزان پروتئین موجود در آنها طبقه‌بندی شده‌اند به شما معرفی می‌کنیم.

Vegan-Protein-Sources

ادامه مطلب

چگونه اینستاگرام به من کمک کرد که وزن کم کنم

اکتبر 12th, 2017 بدون دیدگاه »

مطلبی که می‌خوانید تجربه فردی است که مانند خیلی از ما آرزوی اندامی متناسب رو داشته است. این فرد از همان کودکی، فردی چاق بوده است که گاهی حتی مورد دست انداختن دوستان هم قرار می‌گرفته است. سرانجام زمانی فرا می‌رسد که او تصیم می‌گیرد، به این بار سنگین، پایان داده و زندگی خود رو با تغییرات اساسی و درجهت مثبت، متحول کند. در ادامه مطلب می‌خوانیم که او چگونه بر موانعی که بر سر راه کاهش وزن وی بودند فایق آمده و به وزن رؤیایی خود دست پیدا کرد.

How-I-Shed-Weight

ادامه مطلب