کاهش وزن بدون رژیم گرفتن » رژیم غذایی یکا

کاهش وزن بدون رژیم گرفتن

ژوئن 11th, 2018 به‌دست admin پاسخ »

پیتزای سالم‌تر بپزید

به جای گوشت از سبزیجات برای تهیه پیتزا استفاده کنید. پنیر پیتزای کم‌چرب بریزید و یا پنیر کمتری به کار ببرید. برای چرب کردن ظرف پخت پیتزا به جای اینکه روغن رو با قاشق بریزید، آن رو بر روی سطح ظرف اسپری کنید.

Ways-to-Lose-Weight

از لیوان‌های قلمی برای نوشیدن مایعات شیرین استفاده کنید

لیوان قلمی و باریک باعث می‌شود که به نظرمان برسد که مایعات زیادی نوشیده‌ایم. اما لیوان کوتاه و پهن این خطای دید رو ایجاد می‌کند که مایعات زیادی نوشیده نشده است. استفاده از لیوان قلمی و باریک به ما کمک می‌کند تا 25 تا 30 درصد، مایعات شیرین و نوشابه کمتری بنوشیم.

چای سبز بنوشید

گرچه صرفاً با نوشیدن چای سبز نمی‌توان به وزن دلخواه و تناسب اندام رسید اما نوشیدن چای سبز به دلیل وجود ترکیبی به ناک کاتشین در آن، انرژی‌سوزی رو در بدن افزایش می‌دهد. در ضمن، چای سبز فاقد انرژی است و برخلاف بسیاری دیگر از نوشیدنی‌ها باعث چاقی نمی‌شود.

آدامس نعناعی قوی بجوید

جویدن آدامس بدون قند که طعم قوی نعناع دارد مانع از هجوم هوس‌های غذایی می‌شود. ما همواره در طول روز در معرض موقعیت‌هایی هستیم که هوس خوردن خوراکی رو به ذهن ما می‌اندازند. طعم قوی نعناع بر طعم سایر مواد غذایی غلبه می‌کند و دیگر آنها رو به چشم ما نمی‌آورد.

کاهش اندازه ظروف و بشقاب‌ها

چشم ما با دیدن غذا در بشقاب‌ کوچک این خطای ذهنی رو ایجاد می‌کند که درحال خوردن غذای زیادی هستیم. برعکس، وقتی که بشقاب بزرگ باشد، حتی اگر غذای زیادی هم در آن سرو شده باشد، به نظر چندان زیاد نمی‌آید و منجر به پرخوری می‌شود. گودی کاسه غذا هم باید کم باشد زیرا هر قدر که بشقاب یا کاسه گودتر باشند، همانطور که گفته شد خطای دید ایجاد می‌کنند.

این مطلب ادامه دارد …

کپی برداری از این مطلب و کلیه مطالب یکا، تنها با ذکر منبع، امکانپذیر می باشد و هر گونه تخلف در این زمینه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

برگرفته از:  www.webmd.com

گردآورنده:  شهرزاد رضاصادقی

تبلیغات

پاسخ دهید


چهار + = 13