ورزش در دفتر کار » رژیم غذایی یکا

ورزش در دفتر کار

آگوست 5th, 2018 به‌دست admin پاسخ »

تنها چیزی که برای ورزش در دفتر کار خود نیاز دارید صندلی و کمی وقت است. در ادامه مطلب درباره 4 حرکت آسان ورزشی که مناسب برای دفتر کار هستند رو به شما معرفی می‌کنیم.

Office-Exercises

لگد به عقب در حالت ایستاده

پشت صندلی بایستید و دست‌ها رو روی تکیه‌گاه صندلی قرار بدهید. پای راست رو روی نشیمنگاه صندلی بگذارید و سپس آن رو از روی صندلی بلند کرده و به طرف راست خود برده و بعد در پشت سر خود دراز کنید. در حین اینکه پای راست رو در پشت دراز می‌کنید، سینه رو پایین بیاورید و به تکیه‌گاه صندلی نزدیک کنید.

خم شدن و لگد به طرفین

دست‌ها رو روی تکیه‌گاه صندلی قرار داده و یک قدم به سمت راست صندلی بردارید. در حالی که پاها در کنار هم هستند حرکت اسکوآت رو انجام داده و تا جایی که می‌توانید پایین بروید و سپس بایستید. بعد وزن خود رو روی پای راست انداخته و با پای چپ به سمت چپ لگد بزنید.

جمع کردن پا و لگد به پشت

برای شروع در سمت چپ صندلی بایستید. ساعد دست راست رو روی تکیه‌گاه صندلی گذاشته و نوک انگشتان دست چپ رو روی نشیمنگاه صندلی قرار بدهید. کمر رو صاف نگه داشته و پای چپ رو از روی زمین بلند کنید و به سمت چپ بدن خود بچرخید. زانوی چپ رو خم کنید تا زاویه 90 درجه بسازد و در همین حال زانو رو به سینه خود نزدیک کنید. بعد پای چپ رو به پشت سر خود برده و در عقب دراز کنید و سرانجام پای چپ رو به جای اول خود روی زمین برگردانید. همین حرکت رو برای پای دیگر نیز تکرار کنید.

کشش باله

قوزک پای راست رو روی تکیه‌گاه صندلی بگذارید و به جلو خم شوید تا بتوانید با دست راست خود نوک انگشتان پای راست رو لمس کنید. سپس پای راست رو پایین گذاشته و اسکوآت انجام بدهید. توجه داشته باشید که در این اسکوآت باید نوک انگشتان پا به سمت طرفیت بدن اشاره داشته باشد و هر دو دست در این قسمت از حرکت باید بر روی تکیه‌گاه صندلی قرار داشته باشند.

هر یک از حرکات ذکر شده رو 30 مرتبه انجام بدهید و فراموش نکنید که 30 مرتبه هم برای پای دیگر تکرار کنید.

کپی برداری از این مطلب و کلیه مطالب یکا، تنها با ذکر منبع، امکانپذیر می باشد و هر گونه تخلف در این زمینه، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

برگرفته از:  www.health.com

گردآورنده:  شهرزاد رضاصادقی

تبلیغات

پاسخ دهید


+ نُه = 15