خوراکی‌هایی که نتیجه ورزشی را بهبود می‌بخشند

جولای 8th, 2018 بدون دیدگاه »

نوع تغذیه در نتیجه ورزشی که انجام می‌دهیم نقش دارد. این موضوع به خصوص در ورزش‌های قهرمانی اهمیت زیادی دارد. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Foods-to-Maximize-Workout-Results

ادامه مطلب

مهمترین فواید پیاز برای سلامتی

جولای 7th, 2018 بدون دیدگاه »

همه انواع پیاز، سفید و زرد و قرمز و سبز، همگی دارای فواید بسیار ارزشمندی برای سلامتی هستند و قدمت آن به 5000 سال پیش بازمی‌گردد. با هم در ادامه مطلب به 6 مورد از مهمترین فواید پیاز نگاهی می‌اندازیم.

Onion-Benefits

ادامه مطلب

ویتامین‌ها و مکمل‌های مؤثر بر کاهش وزن

جولای 5th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر رژیم غذایی و برنامه ورزشی شما نتیجه دلخواه رو به همراه ندارند شاید علت این باشد که به کمبود یک یا چند ویتامین یا ماده مغذی کلیدی مبتلا هستید. اگر نه همه ما، اما بسیاری از ما نیازهای تغذیه‌ای داریم که تنها با تکیه بر غذاها مرتفع نمی‌شوند. به همین دلیل به مکمل ویتامین نیاز پیدا می‌کنیم. وقتی که کمبودهای تغذیه‌ای بدن ما رفع می‌شوند، هوس‌های غذایی هم فروکش می‌کنند و فرد دست به انتخاب‌های غذایی بهتری می‌زند و انرژی بیشتری هم برای ورزش خواهد داشت. در ادامه به برخی از این مکمل‌های غذایی اشاره می‌کنیم.

Supplements-for-Weight0Loss

ادامه مطلب

چند حقه که کار منزل رو به ورزش تبدیل می‌کنند

جولای 4th, 2018 بدون دیدگاه »

کلی لباس و ظرف برای شستن روی دست‌تان مانده است، باید جاروکشی کنید و خلاصه فرصتی برای ورزش ندارید؟ نگران نباشید زیرا شما می‌توانید از همین کارهای منزل برای تحرک و ورزش روزانه استفاده کنید.

House-Workouts

ادامه مطلب

اثرات نوشیدن آب کافی بر بدن و ذهن

جولای 3rd, 2018 بدون دیدگاه »

آب‌رسانی کافی به بدن یکی از سالم‌ترین عادات است که هم برای بدن و مغز و هم برای ذهن ما مفید است. به هم نگاهی به اثرات نوشیدن آب می‌اندازیم.

Body-Changes-When-Drinking-Water

ادامه مطلب

نظر علم درباره بهترین زمان برای وزن کردن خود در طول روز

جولای 2nd, 2018 بدون دیدگاه »

تفاوت زیادی بین اینکه اولین کاری که در صبح انجام می‌دهید وزن کردن خودتان باشد و یا اینکه این کار رو به عنوان آخرین کاری که در شب انجام می‌دهید، باشد، وجود دارد. رژیم کاهش وزن، فقط کاهش غذای مصرفی و ورزش نیست و نکات جانبی زیادی دارد. یکی از این نکات، زمان وزن کردن خود است که از قضا برای برخی از افراد به یکی از ترسناک‌ترین مراحل تلاش برای کاهش وزن تبدیل شده است.

Best-Time-For-Weighing

ادامه مطلب

8 اشتباه ورزشی مهم

جولای 1st, 2018 بدون دیدگاه »

شرکت در کلاس ورزش، فواید خاص خودش رو دارد. از راهنمایی‌های مربی گرفته تا تجهیزات ورزشی و انگیزه‌ای که از بودن در کنار سایر افراد در کلاس به دست می‌آوریم. اما ممکن است که با اشتباهاتی هم همراه باشد. در ادامه مطلب به این اشتباهات می‌پردازیم.

Exercise-Common-Mistakes

ادامه مطلب

8 خطری که در اثر میگرن ما را تهدید می‌کنند

ژوئن 30th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با میگرن دست و پنجه نرم می‌کنند (سه‌چهارم از این جمعیت رو زنان تشکیل می‌دهند)، شاید ندانید که پشت این درد چه خطرات دیگری ممکن است نهفته باشد. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Health-Risks-Linked-to-Migraines

ادامه مطلب

علائم هشداردهنده که نشان می‌دهند برنامه رژیمی شما سالم و مناسب نیست

ژوئن 28th, 2018 بدون دیدگاه »

1 -  تحمل رژیمی که می‌گیرید رو ندارید و نمی‌توانید به این روش در درازمدت ادامه بدهید

اگر تک‌تک کالری‌ها رو می‌شمارید تا مطمئن شوید که کمتر از حد مجاز استفاده می‌کنید یا  اگر جلسات ورزشی خود رو طولانی‌تر می‌کنید و با زندگی شخصی شما تداخل پیدا کرده است، وقت آن رسیده که دست نگه دارید. برای کاهش وزن باید 5 روز در هفته رو به فعالیت با شدت متوسط به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت بپردازید. اگر ورزشی که انجام می‌دهید  انقدر طولانی یا سخت است که نمی‌توانید تصور کنید که با این روش تا آخر عمر ادامه بدهید، یعنی یک جای کار ایراد دارد.

Rapid-Weight-Loss

ادامه مطلب

حرکات و ورزش های کششی مخصوص زانو برای کاهش درد

ژوئن 27th, 2018 بدون دیدگاه »

اگر زانوهای شما دچار مشکل شده‌اند، باید بدانید که شما تنها نیستید و خیلی از افراد این مشکل رو تجربه می‌کنند. زانوها رایج‌ترین مفاصل در معرض صدمه بدن هستند. وقتی که از پله‌ها بالا می‌روید، فشاری 4 برابر وزن بدن خود به زانوها وارد می‌کنید. برای کمک به زانوهای خود، هیچ‌وقت دیر نیست. ورزش و حرکات کششی مناسب به تقویت عضلاتی که مفاصل زانوها رو احاطه کرده‌اند، کمک می‌کنند تا زانوهایی قوی‌تر داشته باشید. ورزش، مفاصل رو محکم نگه داشته و از آنها پشتیبانی می‌کند، حرکت مفاصل رو هم آسانی‌تر کرده و درد رو کاهش می‌دهد.

hamstring-stretch

ادامه مطلب