چند نمونه صبحانه پروتئینی (قسمت دوم)

اکتبر 25th, 2018 بدون دیدگاه »

پروتئین خاصیت سیرکنندگی دارد و ترشح هورمون سیری رو نیز افزایش می‌دهد و لذا اشتها رو کاهش می‌دهد. در نتیجه کمک می‌کند تا در کل روز، احساس گرسنگی کمتری کنیم. این موضوع به خصوص در شب که تحرک افراد کمتر است،‌ اهمیت زیادی دارد. پروتئین، ثبات قند و انسولین خون رو هم بهتر حفظ می‌کند و لذا فرد در کل روز انرژی کافی برای فعالیت خواهد داشت و دچارافت انرژی نمی‌شود. در پست قبل چند نمونه صبحانه پروتئینی رو به شما معرفی کردیم که می توانید با کلیک بر روی  اینجا  بخوانید. در این پست،‌ به چند نمونه دیگر صبحانه پروتئینی می‌پردازیم.

High-Protein-Breakfast-Ideas

ادامه مطلب

فواید ورزش تای‌چی

اکتبر 24th, 2018 بدون دیدگاه »

وقتی صحبت از فعالیت ورزشی با شدت کم و فواید زیاد می‌شود، هیچ ورزشی بهتر از تای‌چی نیست. تمرکز این ورزش رزمی چینی بر روی حرکات جاری برای به حداکثر رساندن فواید جسمی – ذهنی ورزش است. تای‌چی هم برای ورزشکاران حرفه‌ای و هم برای مبتدی‌ها مفید است. در ادامه مطلب به چند نمونه از فواید ورزش تای‌چی می‌پردازیم.

taichi

ادامه مطلب

آنچه باید درباره شیر طلایی بدانید

اکتبر 23rd, 2018 بدون دیدگاه »

شاید درباره شیر طلایی یا لاته زردچوبه شنیده باشید. این نوشیدنی یک نوشیدنی سنتی است که از شیر و زردچوبه تشکیل شده است و به همین دلیل به شیر طلایی معروف است. برای تهیه این نوشیدنی می‌توانید از هر نوع شیر (شیر گاو،‌ شیربادام، شیرنارگیل، شیر سویا و … ) استفاده کنید. زردچوبه رو هم که همگی می‌شناسیم. ادویه‌ای که خواص درمانی فراوانی دارد، از تسکین مشکلات گوارشی گرفته تا سرماخوردگی و گلودرد.

Golden-Milk

ادامه مطلب

چند نمونه صبحانه پروتئینی (قسمت اول)

اکتبر 22nd, 2018 بدون دیدگاه »

اگر وزن خود رو کنترل می‌کنید،‌ حتماً درباره اهمیت پروتئین در سیر نگه داشتن، شنیده‌اید. گرچه اکثر ما سعی می‌کنیم که در وعده ناهار یا شام، پروتئین کافی مصرف کنیم تا سیر شویم اما در وعده صبحانه به این موضوع توجه چندانی نمی‌کنیم. صبحانه ما معمولاً به جای اینکه پروتئینی باشد، بیشتر از شیرینی‌جات تشکیل شده است. اگر هم برای فرار از شیرینی صبحانه، به کلی از خوردن صبحانه صرفنظر می‌کنید، در اشتباه هستید. صبحانه باید حتماً خورده شود. حداقل در صبحانه شیرین شاید مقداری پروتئین وجود داشته باشد اما در صورت نخوردن صبحانه، همان مقدار کم پروتئین هم به بدن نمی‌رسد.

High-Protein-Breakfast

ادامه مطلب

حرکات کششی پویا که قبل از دویدن باید انجام بدهید

اکتبر 21st, 2018 بدون دیدگاه »

دویدن متوالی، فشار جدی به بدن وارد می‌کند (هشت برابر وزن بدن، بسته به میزان سرعت دویدن). پس قبل از شروع یک دوی شدید و طولانی باید عضلات و مفاصل رو با انجام حرکات کششی برای دویدن آماده کنیم. گرم کردن بدن قبل از دو، هم از صدمات ورزشی جلوگیری می‌کند و هم جریان خون رو به بافت‌ها افزایش می‌دهد. همچنین دمای هسته بدن رو بالا می‌برد و عضلات و تاندون‌ها رو برای تقویت و پیشرفت بیشتر و بهتر، آماده می‌کند.

Dynamic-Stretches-Before-Running

ادامه مطلب

فواید آب هویج برای سلامتی

اکتبر 20th, 2018 بدون دیدگاه »

در حالی که خوردن هویج به دلیل مقدار فیبر زیادی که دارد یک انتخاب فوق‌العاده خوب برای میان‌وعده است، نوشیدن آب آن نیز ویتامین‌ها و مواد معدنی متنوعی رو در اختیار بدن قرار می‌دهد.مخلوط کردن هویج در اسموتی‌ها باعث می‌شود که اسموتی به یک نوشیدنی بسیار ارزشمند تبدیل شود که به دلیل وجود فیبر در آن قادر خواهد بود که قند خون رو ثابت نگه دارد. اما با توجه به اینکه برخی از افراد نسبت به وجود فیبر زیاد در خوراکی‌ها، حساس هستند، استفاده از آب هویج برای آنها مناسب‌تر است.

Benefits-of-Carrot-Juice

ادامه مطلب

چگونه از وزن کاذب آب در بدن خلاص شویم

اکتبر 18th, 2018 بدون دیدگاه »

گاهی به خود می‌آیید و می‌بینید که در عرض تنها یک شب وزن شما به میزان قابل توجهی اضافه شده است. انگشتان ورم کرده، مفاصل سفت،‌ احساس خستگی، نفخ معده، همگی از علائم افزایش وزن ناشی از تجمع آب در بدن هستند. برای خلاصی از این افزایش وزن آزاردهنده به نکاتی که در ادامه مطلب به آنها می‌پردازیم، توجه کنید.

weight_gain

ادامه مطلب

4 حرکت پیلاتس برای داشتن بازوان زیباتر و قوی‌تر

اکتبر 17th, 2018 بدون دیدگاه »

پیلاتس یعنی ورزش هماهنگی برای از بین بردن دردهای بدن و زندگی راحت‌تر. ورزش‌های بازو و دست که در ادامه مطلب به شما معرفی می‌کنیم، شاید ساده به نظر برسند اما اگر این حرکات رو درست انجام بدهید، اثرات شگرفی برای کل فعالیت‌های روزانه شما برجای می‌گذارند زیرا باعث تقویت دست‌ها و قدرت بدنی شما می‌شوند.

Arm-Pilates

ادامه مطلب

خوراکی‌هایی که ویتامین K فراوان دارند

اکتبر 16th, 2018 بدون دیدگاه »

در مقابل زرق و برق سایر ویتامین‌ها، ویتامین K از دید بسیاری از افراد پنهان و مهجور مانده است. اما واقعیت این است که این ویتامین جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما دارد.

Foods-High-in-Vitamin-K

ادامه مطلب

دقیقاً چقدر طول می‌کشد تا وزن کم کنیم؟

اکتبر 15th, 2018 بدون دیدگاه »

بالاخره دانشمندان پاسخی برای این پرسش تمام کسانی که سعی در کاهش وزن و رسیدن به وزن سالم دارند، پیدا کرده‌اند. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

How-Long-Diet-to-Lose-Weight ادامه مطلب