5 عادت قهرمانان ورزش استقامتی که باید از آنها یاد بگیرید

ژوئن 12th, 2019 بدون دیدگاه »

چه مبتدی باشید و چه ورزشکار حرفه‌ای، باید نکاتی که در ادامه مطلب به آنها اشاره می‌کنیم رو سرلوحه ورزشی خود قرار بدهید.

Athlete

ادامه مطلب

فواید هویج برای سلامتی

ژوئن 11th, 2019 بدون دیدگاه »

حتماً از همان دوران کودکی شنیده‌اید که هویج برای بینایی مفید است. البته این موضوع صحت دارد اما فواید هویج به همین یک مورد خلاصه نمی‌شوند. در ادامه مطلب به برخی خواص هویج اشاره می‌کنیم.

Carrots

ادامه مطلب

آيا آووکادو می‌تواند کلید کاهش وزن باشد؟

ژوئن 10th, 2019 بدون دیدگاه »

قبل از اینکه از خوردن آووکادوی چرب احساس گناه کنید، بهتر است بدانید که مطالعات جدید نشان می‌دهند که افزودن آووکادو به برنامه غذایی، به کاهش وزن کمک می‌کند.

Weight-Loss-with-Avocados

ادامه مطلب

2 راه برای تحرک بدنی بعد از پرخوری

ژوئن 9th, 2019 بدون دیدگاه »

گرچه نباید از اول در ورطه پرخوری بیفتیم که بعد بخواهیم با ورزش آن رو جبران کنیم. اما اگر چنین اتفاقی افتاد، ورزش می‌تواند باعث شود که از نظر جسمی و روحی احساس بهتری داشته باشیم. البته این مسأله برای اکثر ما پیش می‌آید. به هر حال در چنین شرایطی،‌ ورزش کردن بهتر از ولو شدن روی مبل و چرت زدن است. ما که خرس نیستیم که بعد از پرخوری احتیاج به خواب زمستانی پیدا کنیم، هستیم؟!

Move-After-Eating

ادامه مطلب

آیا شیرین‌کننده‌های مصنوعی برای کودکان مضرند؟

ژوئن 8th, 2019 بدون دیدگاه »

برخی از افراد به دلیل نگرانی که از بابت مضرات شکر طبیعی دارند، از شیرین‌کننده‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. اما این سؤال نیز در ذهن افراد وجود دارد که آیا مصرف شیرین‌کننده‌های مصنوعی می‌تواند برای کودکان مضر باشد؟

kids-artificial-sweeteners

ادامه مطلب

2 رژیم غذایی که اکثر افراد می‌توانند بدون سختی و تا مدت‌های طولانی ادامه بدهند

ژوئن 3rd, 2019 بدون دیدگاه »

هر روز یک رژیم جدید مد می‌شود و بر سر زبان‌ها می‌افتد و اغلب هم بسیار وسوسه‌انگیز هستند اما اگر نتوانید در بین انوع رژیم، رژیمی رو انتخاب کنید که بتوان آن رو به صورت طولانی‌مدت و با کمترین زحمت ادامه داد، به احتمال خیلی زیاد مجدداً دچار اضافه‌وزن خواهید شد.

Mediterranean-Diet

ادامه مطلب

آیا لازم است که هر روز ده هزار قدم پیاده‌روی کنیم؟

ژوئن 2nd, 2019 بدون دیدگاه »

وقتی که صحبت از پیاده‌روی روزانه و تعداد قدم‌ها می‌شود، اولین رقمی که به ذهن شما می‌رسد چه تعداد قدم است؟ اگر تصور ذهنی شما از تعداد قدم‌ها، ده هزار قدم است باید بگوییم  که خیلی‌ها مثل شما فکر می‌کنند. اما این رقم آن رقم جادویی که فکر می‌کنید نیست.

Walking

ادامه مطلب

فواید توت‌فرنگی برای سلامتی

ژوئن 1st, 2019 بدون دیدگاه »

توت‌فرنگی علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه است و می‌توان از آن در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده کرد، خواص ارزشمندی نیز برای سلامتی دارد که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

Strawberry-Benefits ادامه مطلب

چند ساعت بخوابیم تا وزن کم کنیم؟

می 30th, 2019 بدون دیدگاه »

انقدر که توجه ما برای کاهش وزن به نوع رژیم غذایی و تمرینات ورزشی معطوف است به دیگر عوامل مؤثر بر وزن، مثل خواب، جلب نمی‌شود. اما خواب نقش مهمی در کنترل وزن دارد. با هم در ادامه مطب به این موضوع نگاهی می‌اندازیم.

Weight-Loss-and-Sleep

ادامه مطلب

آمار حیرت‌انگیز زنانی که به دلیل ترس از قضاوت شدن به باشگاه نمی‌روند

می 29th, 2019 بدون دیدگاه »

تحقیقات نشان می‌دهند که 65 درصد از خانم‌ها و 36 درصد از آقایان فقط به دلیل نگرانی از طرز قضاوت دیگران نسبت به ظاهر بدن‌شان از رفتن به باشگاه خودداری می‌کنند. این افراد باید اعتماد به نفس خود رو بالا ببرند تا فرصت بسیار خوب ورزش در باشگاه و رسیدن به تناسب اندام رو از دست ندهند. همانطور که می‌بینید درصد خانم‌هایی که چنین ذهنیتی دارند، دو برابر بیش از آقایان است.

Embarrassed-in-Gym

ادامه مطلب