برای یک فرد مبتدی، کدامیک مهمتر است: مسافت پیاده‌روی و یا سرعت پیاده‌روی؟

نوامبر 5th, 2017 بدون دیدگاه »

پیاده‌روی یک روش فوق‌العاده برای رسیدن به تناسب اندام است زیرا نیاز به هزینه چندانی ندارد و می‌توان در هر جایی به پیاده‌روی پرداخت و آن رو از یک فعالیت انفرادی به یک فعالیت دسته‌جمعی و یا برعکس، تبدیل کرد. شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که برای تناسب اندام بیشتر، مسافت پیاده‌روی مهمتر است و یا سرعت آن؟ در ادامه مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

Runner feet and shoes

ادامه مطلب

فواید چغندر برای سلامتی و نیز برخی عوارض جانبی مصرف آن

نوامبر 4th, 2017 بدون دیدگاه »

چغندر سرشار از انواع مواد مغذی، مثل 5 ویتامین ضروری، کلسیم، آهن، پتاسیم و پروتئین است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. البته در کنار این فواید، مصرف چغندر می‌تواند با عوارض جانبی نیز همراه باشد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

Beets-Benefits-and-Risks

ادامه مطلب

10 دلیل پزشکی برای اینکه همیشه احساس گرسنگی می‌کنید

نوامبر 2nd, 2017 بدون دیدگاه »

احساس گرسنگی، می‌تواند ناشی از دلایل پزشکی و مشکلاتی در بدن باشد. با دانستن و ریشه‌یابی این مطلب، می‌توان گرسنگی رو تخفیف داد.

Medical-Reasons-of-Hunger

ادامه مطلب

دقیقاً چقدر باید پلانک انجام بدهیم تا شکم ما صاف شود؟

نوامبر 1st, 2017 بدون دیدگاه »

شاید آن شکم صاف و ورزشکاری که رؤیایش رو دارید، تنها به اندازه یک تا دو پلانک با شما فاصله داشته باشد. اما یک فوت کوزه‌گری درباره پلانک وجود دارد که شاید از آن بی‌اطلاع باشید و با دانستن آن، تفاوت مهمی در فعالیت ورزشی که انجام می‌دهید، ایجاد می‌شود.

How-Long-You-Need-to-Hold-a-Plank

ادامه مطلب

5 اتفاقی که با خوردن غذای چرب در بدن ما می‌افتند

اکتبر 31st, 2017 بدون دیدگاه »

فرونشاندن هوس خوردن غذاهای چرب،  اگر فقط هرازگاهی صورت بگیرد و جنبه عادت و همیشگی پیدا نکند، اشکالی ندارد. اما خوب است که با آنچه که با خوردن غذاهای چرب در بدن ما اتفاق می‌افتند هم آشنایی داشته باشیم و بدانیم که چه اثری بر سلامتی ما دارند. مثلاً یکی از سؤالات رایج این است که آیا خوردن غذاهای چرب باعث بروز آکنه در پوست می‌شود؟ در ادامه مطلب به 5 نمونه از وقایعی که با خوردن غذاهای چرب در بدن رخ می‌دهند، اشاره می‌کنیم.

Greasy-Food-Negative-Effects

ادامه مطلب

چرا خوردن حتی یک عدد چیپس سیب‌زمینی، ضرر دارد؟

اکتبر 30th, 2017 بدون دیدگاه »

اگر بارها به خودتان قول داده‌اید که فقط یک عدد چیپس بخورید و هر بار کل بسته چیپس رو به جای فقط یک عدد چیپس، خالی کرده‌اید، این مطلب رو حتماً مطالعه کنید.

Potato-Chips

ادامه مطلب

6 حرکت ورزشی که به صرفه‌جویی در زمان ورزش، کمک می‌کنند

اکتبر 29th, 2017 بدون دیدگاه »

برای انجام این حرکات ورزشی ساده که نیاز به صرف وقت زیاد هم ندارند، تنها کافیست که لباس ورزشی به تن کرده و یک جفت دمبل سبک در دست بگیرید. این حرکات، ترکیبی هستند. این یعنی به طور همزمان، هم مغز و هم بدن رو به چالش می‌کشند. به علاوه، با به کار انداختن گروه‌ اصلی عضلات بدن در یک‌ زمان، به شما کمک می‌کنند تا از زمان کوتاهی که به ورزش اختصاص می‌دهید، بیشترین نتیجه رو بگیرید.

Exercises-That-Do-Double-Duty

ادامه مطلب

این خوراکی محبوب، باعث رشد سلول‌های سرطانی می‌شود

اکتبر 28th, 2017 بدون دیدگاه »

اگر یک بار برای همیشه به دنبال یک دلیل قانع‌کننده‌تر برای کاهش مصرف شکر هستید، وقت آن رسیده است که شما رو با این حقیقت تلخ درباره شکر، آشنا کنیم. شکر نه تنها سایز دور کمر رو بیشتر می‌کند بلکه بر اساس تحقیقات محققان بلژیکی، رشد تومورهای سرطانی رو نیز افزایش می‌دهد.

Sugar-Make-Cancer-Cells-Multiply

ادامه مطلب

برخی داروها که در افزایش وزن نقش دارند

اکتبر 26th, 2017 بدون دیدگاه »

گاهی عواملی به جز غذا و عدم تحرک بدنی به افزایش وزن منجر می‌شوند. یکی از این عوامل، داروها هستند. مصرف برخی از داروها، وزن ما رو افزایش می‌دهد. در ادامه مطلب، نگاهی به برخی از این داروها می‌اندازیم.

Medications-Make-You-Gain-Weight

ادامه مطلب

چند مورد از بزرگترین اشتباهات ورزشی

اکتبر 25th, 2017 بدون دیدگاه »

گاهی اشتباهاتی در حین ورزش انجام می‌دهیم که خودمان از آنها کاملاً بی‌اطلاع هستیم. اصلاح این اشتباهات، کار بسیار ساده‌ای است و فقط کافی است که از آنها مطلع باشیم و به راحتی برطرف‌شان کنیم. با هم در ادامه مطلب، نگاهی به رایج‌ترین اشتباهات ورزشی می‌اندازیم.

Gym-Biggest-Mistakes

ادامه مطلب