7 راهکار برای موفقیت در کاهش وزن

مارس 7th, 2019 بدون دیدگاه »

1 -  همیشه هدف داشته باشید و به آن توجه کنید

اهداف نیاز به توجه دارند. باید اهداف خود رو ببینیم، بشنویم و به آنها فکر کنیم. نه اینکه صرفاً آرزو کنیم و آن رو بدون عمل رها کنیم. پس خودتان رو با چیزهایی که اهداف شما رو به یادتان می‌اندازند، احاطه کنید. بر روی یخچال، روی کامپیوتر، آینه حمام و روی تقویم، همه جای نشانه‌ای برای یادآوری اهداف خود به جای بگذارید.

Weight-Loss-Strategies

ادامه مطلب

چگونه سریع‌تر بدویم و بلندتر بپریم؟

مارس 6th, 2019 بدون دیدگاه »

وقتی صحبت از سرعت می‌شود، بیشتر قدرت پاها مد نظر است تا توانایی واکنش سریع و جهیدن در ارتفاع و مسافت بیشتر رو در اختیار ما قرار دهد. علاوه بر قدرت که لازمه سرعت بیشتر و پرش بلندتر است، توانایی ما در استفاده از این قدرت در کوتاه‌ترین زمان هم اهمیت دارد که اصطلاحاً به آن قابلیت انفجار می‌گویند.

Run-Faster-Jump-Higher

ادامه مطلب

آیا میگو غذای سالمی است و یا کلسترول زیادی دارد؟

مارس 5th, 2019 بدون دیدگاه »

همه می‌دانیم که ماهی که یک غذای دریایی است برای سلامتی بسیار مفید است. میگو نیز یک غذای دریایی است. شاید شنیده باشید که میگو مقادیر زیادی کلسترول دارد. با توجه به این موضوع آیا می‌توان آن رو هم مانند ماهی، یک غذای سالم به حساب آورد یا خیر؟

Is-Shrimp-Healthy

ادامه مطلب

آیا زمانی از شبانه‌روز که غذا می‌خوریم مهم است؟

مارس 4th, 2019 بدون دیدگاه »

غذا خوردن اگر در هماهنگی با ساعت زیستی بدن باشد، به سلامتی کمک بیشتری می‌کند. بدین ترتیب زمانی غذا می‌خوریم که آن غذا توسط بدن سوزانده شده و بدن خواهد توانست به موقع انرژی دریافت کرده و به موقع هم به استراحت بپردازد. توجه نکردن به ساعت زیستی بدن و زمان مناسب غذا خوردن، مثلاً دیروقت شب غذا خوردن، باعث می‌شود که قند خون بالا رفته و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 افزایش پیدا کند. در ادامه مطلب درباره این موضوع مهم صحبت می‌کنیم.

Eating-Time

ادامه مطلب

آیا می‌دانید که عضلات، حافظه دارند؟

مارس 3rd, 2019 بدون دیدگاه »

تناسب اندام تحت تأثیر عوامل متعددی قرا می‌گیرد که دوشادوش هم بر روی تناسب اندام ما اثر می‌گذارند. یکی از بخش‌های مهم تناسب اندام، حافظه عضلات است. اما حافظه عضله چیست و اصلاً مگر عضله حافظه دارد؟!

Muscle-Memory

ادامه مطلب

آیا فلافل غذای سالمی است؟

مارس 2nd, 2019 بدون دیدگاه »

فلافل یک غذای خاورمیانه‌ای است که از مخلوط نخود و ادویه و سبزیجات خاص تهیه می‌شود. فلافل رو می‌توان به تنهایی یا همراه با نان ساندویچی سرو کرد. همچنین می‌توان به آن سالاد یا ترشی یا هوموس اضافه نمود. شاید خیلی‌ها ندانند که فلافل سرشار از فیبر است. اما آیا این امر باعث می‌شود که فلافل یک غذای سالم باشد یا خیر؟

Falafel

ادامه مطلب

قانون شماره یک رژیمی که می‌توانید آن را بشکنید!

فوریه 28th, 2019 بدون دیدگاه »

شکستن این قانون یکی از عجایب تحقیقات جدید در زمینه کاهش وزن است. بگذارید مطلب رو با یک سؤال شروع کنیم. حدس می‌زنید که کدام وعده غذایی در طول روز، مهمترین وعده غذایی  نیست؟ در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

Skipping-Breakfast

ادامه مطلب

کدام بهتر است: دوچرخه‌سواری یا دویدن؟

فوریه 27th, 2019 بدون دیدگاه »

هم دویدن و هم  دوچرخه‌سواری، ورزش‌های هوازی بسیار خوبی هستند. اما اگر به دنبال این هستید که بدانید کدامیک اثربخشی بیشتری دارند و نقاط ضعف و قوت هر یک کدام است، با ما در ادامه این مطلب،‌ همراه باشید.

Running-vs-Cycling

ادامه مطلب

چای یا قهوه؟ مضرات و فواید هر یک چیست؟

فوریه 26th, 2019 بدون دیدگاه »

هم قهوه و هم چای برای سلامتی مفید هستند (مخصوصاً اگر در ساده‌ترین شکل و بدون افزودن شکر یا افزودنی مصرف شوند). از هر دوی این نوشیدنی‌ها می‌توان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم استفاده کرد. بیایید با هم در ادامه مطلب نگاهی به فواید و مضرات این دو نوشیدنی بیندازیم.

Tea-Vs-Coffee

ادامه مطلب

چه مدت طول می‌کشد تا رژیم کتو به نتیجه برسد؟

فوریه 25th, 2019 بدون دیدگاه »

رژیم کتو، رژیم پرچرب، متوسط پروتئین و کم کربوهیدرات است که وعده چربی‌سوزی می‌دهد. این رژیم گرچه باعث کاهش وزن می‌شود اما رژیم ساده‌ و راحتی نیست. اما یک نکته که باعث شده است افراد زیادی به این رژیم گرایش پیدا کنند این است که مدت زیادی طول نمی‌کشد تا نتیجه رو در وزن فرد ببینید.

Keto-Dieting

ادامه مطلب