آیا استرس باعث ریزیش مو می‌شود؟

سپتامبر 8th, 2018 بدون دیدگاه »

استرس برای همه ما پیش می‌آید. گاهی استرس بدن رو وادار به واکنش‌هایی می‌کند که باعث ناراحتی و سردرگمی ما می‌شوند. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به شکنندگی ناخن‌ها، ظاهر شدن آکنه در پوست و ریزش مو اشاره کرد.

Close up of a brush with loose hair in it on a pink background

ادامه مطلب

آیا کمبود ویتامین باعث چاقی می‌شود؟

سپتامبر 6th, 2018 بدون دیدگاه »

ویتامین‌ها فقط در جلوگیری از بیماری کاربرد ندارند بلکه می‌توانند با چاقی هم مبارزه کنند. تحقیقات نشان می‌دهند که رابطه پیچیده‌ای بین میزان وزن ما و مقدار ویتامین‌ها و مواد معدنی که مصرف می‌کنیم، وجود دارد و کمبود برخی از مواد مغذی مثل ویتامین A می‌تواند به افزایش وزن منجر شود.

Vitamin-and-Weight

ادامه مطلب

آیا وقتی که خسته هستیم اجازه داریم ورزش کنیم؟

سپتامبر 5th, 2018 بدون دیدگاه »

کمبود خواب به هر دلیلی که باشد منجر به احساس خستگی می‌شود. سؤال این است که آیا مجاز به ورزش کردن در زمان‌هایی که احساس خستگی می‌کنیم، هستیم؟ همانطور که می‌دانیم، ورزش به ما انرژی و شادابی می‌دهد اما از طرفی برای اینکه بتوانیم ورزش کنیم هم باید انرژی داشته باشیم. در ادامه مطلب به این موضوع می‌‌پردازیم.

Exercise-Exhaustion

ادامه مطلب

با خوردن این خوراکی‌ها، اتفاقات عجیبی در بدن می‌افتد!

سپتامبر 4th, 2018 بدون دیدگاه »

مارچوبه باعث بدبو شدن ادرار می‌شود

علت آن وجود اسید آسپاراگوسیک است که فقط در مارچوبه یافت می‌شود و در هر هضم مارچوبه آزاد شده و بوی بدی ایجاد می‌کند و هر قدر که هوا گرم‌تر باشد، این بو هم بدتر می‌شود.

چغندر و توت‌ها رنگ ادرار رو صورتی می‌ کنند

البته این تغییر رنگ ادرار، موقتی است اما اگر طولانی شد، لازم است که به پزشک مراجعه کنید.

Beets

ادامه مطلب

نقش دارچین در کاهش وزن

سپتامبر 3rd, 2018 بدون دیدگاه »

اگر از طرفداران دارچین هستید و با وزن خود هم مشکل دارید، خبر خوبی برای شما داریم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Cinnamon-and-Weight-Loss

ادامه مطلب

با آرایش صورت اقدام به ورزش نکنید

سپتامبر 2nd, 2018 2 comments »

وقتی که به تصاویر ورزشکاران خانم در شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کنیم، بسیاری از آنها آرایش صورت دارند و این تصور رو در ما ایجاد می‌کنند که ورزش در زمانی که آرایش صورت داریم، مشکلی ایجاد نمی‌کند و از این حقیقت غافل هستیم که این کار چه صدماتی به پوست ما می‌زند.

Stop-Working-Out-in-Makeup

ادامه مطلب

6 مورد عجیب که خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را بیشتر می‌کنند

سپتامبر 1st, 2018 بدون دیدگاه »

اکثر افراد از قوانین پایه‌ای برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مطلع هستند. سالم غذا خوردن، فعالیت بدنی داشتن و حفظ وزن در محدوده طبیعی از نکاتی هستند که تقریباً همه افراد با آنها آشنایی دارند. اما شاید ندانید که عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 رو افزایش بدهند. از خواندن آنچه که در ادامه مطلب با شما در میان می‌گذاریم، شگفت‌زده خواهید شد.

Risk-for-Type-2-Diabetes

ادامه مطلب

3 نوع پلانک که عضلات بیشتری را به فعالیت وادار می‌کنند

آگوست 29th, 2018 بدون دیدگاه »

پلانک به خودی‌خود یک حرکت ورزشی چالشی است اما می‌توان آن رو از این که هست هم چالشی‌تر کرد. مزیت پلانک نسبت به خیلی از ورزش‌های دیگر در این است که در هر مکانی قابل انجام است و نیاز به وسیله ورزشی هم ندارد (تنها وسیله‌ای که به اختیار خودتان می‌توانید از آن در پلانک استفاده کنید یا نکنید، مت یوگا است).

Plank1

ادامه مطلب

خوردن چه مقدار سوشی، زیاده‌روی محسوب می‌شود؟

آگوست 28th, 2018 بدون دیدگاه »

ممکن است این سؤال به خصوص در ذهن کسانی که به سوشی علاقه دارند خطور کرده باشد که آیا مصرف هفته‌ای یکبار و یا خوردن روزانه سوشی، مضر است؟ در ادامه مطلب نگاهی به این موضوع می‌اندازیم.

sushi

ادامه مطلب

5 نمونه از سالم‌ترین سس‌ها برای سالاد

آگوست 27th, 2018 بدون دیدگاه »

انتخاب سس درست برای سالاد باعث می‌شود که هم سالادی که می‌‌خوریم سالم باشد و هم به ما کمک کند که سیر شویم. این در حالیست که اکثر سس‌های کارخانه‌ای حاوی مقادیر زیاد کالری، شکر، چربی‌های ناسالم و افزودنی‌های مصنوعی هستند. در ادامه مطلب، شما رو با چند نمونه از سس‌های سالم و خانگی، آشنا می‌کنیم.

Healthy-Salad-Dressings

ادامه مطلب